Inovatia in afaceri – fiecare director spune ca este un aspect prioritar, insa majoritatea eforturilor nu reusesc sa atinga promisiunile. Ce pot face companiile pentru a stabili directia eforturilor lor de a raspunde rapid la dinamica unei piete in evolutie si de a reface stabilitatea operatiunilor in mod eficient si sustenabil?

Unul dintre primii pasi pe care ii poate face o afacere este sa reevalueze daca pilonul central digital contine componente de baza ale rezilientei afacerii. Acestea includ cloud, securitate, asistenta pentru colaborarea cu angajatii remote si cu cei care lucreaza in sistem hibrid si scalabilitatea de a reorienta capabilitatile in functie de necesitati.
Desi nu exista o cale unica directa spre transformarea digitala, companiile ar beneficia foarte mult de pe urma adoptarii de tehnologie care accepta patru caracteristici comune in randul organizatiilor reziliente la afaceri:

  •  Adaptarea si raspunsul rapid cu decizii luate pe baza datelor.
  •  Determinarea unor rezultate de impact mare cu insight-uri in timp real.
  •  Scalare rapida a capabilitatilor cu invatarea automata si inteligenta artificiala.
  •  Extinderea insight-urilor, proceselor si comunicarii intr-o retea globala de vanzatori, personal contingent si lanturi de aprovizionare-distributie.

Dobandirea acestor caracteristici poate parea o sarcina dificila in prima instanta. Insa un sistem modern de planificare a resurselor intreprinderii (ERP), bazat pe cloud, reprezentand coloana vertebrala digitala, poate unifica rapid, rentabil si flexibil toate functiile – de la HR si finante pana la productie si lant de aprovizionare. Oferind acces in timp real la aceleasi date, insight-uri si procese, tehnologia permite organizatiilor sa gestioneze si sa prioritizeze schimbarile de afaceri la unison pentru a tine pasul cu dinamica pietei, cu asteptarile la locul de munca si cu cerintele clientilor.

Optimizarea potentialului fiecarei investitii in inovatie

Atunci cand analizeaza un sistem ERP, organizatiile isi cantaresc adesea optiunile intre un mediu cloud privat sau public, fiecare avand particularitatile sale distincte.
Cloudul privat permite companiilor cu peisaje on-premise complexe care contin sisteme vechi si mostenite sa treaca treptat de la un peisaj on-premise la un cloud adaptat pentru nevoile lor, pastrand in acelasi timp controlul asupra proceselor lor.
Pe de alta parte, cloudul public ofera companiilor cu o arhitectura IT mai mica si actualizata oportunitatea de a-si migra rapid datele si aplicatiile si de a inova continuu, sigur si cu un timp rapid de valorificare.

In cele din urma, majoritatea clientilor mai mari prefera sa-si transfere complet datele ERP, procesele si experientele utilizatorului in cloud, pastrand in acelasi timp functionalitatea existenta la nivel de industrie. Insa ei se asteapta sa atinga aceste obiective cu performanta optimizata, costuri mai mici si capabilitati inteligente, cum ar fi analize predictive, inteligenta artificiala si automatizarea proceselor.
Cu ajutorul SAP S/4HANA Cloud, editia privata lansata prin oferta RISE cu SAP, clientii SAP pot avea parte de tot ce este mai bun din ambele lumi, mai ales daca ruleaza sisteme mari si complexe. Ei pot alimenta o inovatie continua in timp rapid si un progres digital, combinand un model de preturi pe baza de abonament pentru SAP S/4HANA si servicii cloud cu o arhitectura standard si un set de capabilitati de extensie. In plus, capabilitatile inteligente pot fi alese si implementate in ritmul lor, in conditiile lor si la scara nevoilor lor imediate si viitoare.
Un beneficiu esential care atrage majoritatea companiilor catre SAP S/4HANA Cloud si RISE cu SAP este increderea ca pot implementa capabilitati care sa completeze competentele de baza ale acestora si sa rezolve intr-un mod eficient provocarile cu care se confrunta. Ele pot avea acces la suport personalizat, servicii oferite de experti, metodologii dovedite si instrumente intuitive ale portofoliului de angajamente premium.

Acest nivel de asistenta este disponibil pentru clientii SAP, indiferent daca deruleaza o operatiune globala 24/7 sau o fabrica locala cu 1.000 de angajati si poate fi furnizat de organizatia Customer Success de la SAP. Portofoliul de angajamente premium poate fi scalat pentru a raspunde nevoilor si valorii unice ale clientului, cu configuratii personalizate si predefinite, de la front office la back office.

Crearea unei fundatii de inovatie pe baza indrumarii expertilor

Angajamentele premium pot oferi indrumarea de care organizatiile au nevoie pentru a indeplini asteptarile esentiale de business, precum reducerea costurilor, o mai mare eficienta, o productivitate optimizata si o continuitate operationala.
Dar cel mai important este ca portofoliul permite companiilor sa isi mapeze provocarile si oportunitatile in functie de capabilitatile ERP moderne – identificand efectele asupra operatiunilor si tehnologiilor existente, luand in considerare cazurile de utilizare pentru inovatii viitoare si alegand solutii de extindere adecvate.

De-a lungul experientei, companiile pot obtine rapid o intreprindere inteligenta menita sa pregateasca terenul catre inovatie continua si productiva. Realitatea unei implementari rentabile si conform programului, cu riscuri minime si costuri predictive alimenteaza increderea intregii intreprinderi, determinand utilizatorii sa adopte cu usurinta tehnologia si modificarile rezultate.
Majoritatea companiilor din Fortune 500 aleg portofoliul de angajamente premium pentru a dobandi astfel un peisaj digital integrat, transparent si centralizat, cu o implementare fluida si fara probleme a SAP S/4HANA Cloud cu RISE cu SAP. Combinatia dintre expertiza, indrumarile, metodologiile, serviciile si instrumentele acestea permite organizatiilor sa-si optimizeze procesele de afaceri, sa standardizeze gestionarea datelor si sa imbunatateasca trasabilitatea productiei. Iar cel mai important este ca pot minimiza efortul general de implementare si costurile – chiar furnizand servicii la distanta.

Dirijarea inovatiei in directia corecta

Angajamentele premium ale folosirii acestor solutii se refera la oferirea instrumentelor si perspectivelor potrivite pentru a reseta cursul inovatiei in afaceri. Si pentru toata lumea, de la directori la manageri organizationali si utilizatori, aceasta poate fi resetarea de care au nevoie pentru a contribui la un viitor de crestere continua a afacerii.

Datorita unei echipe dedicate de experti SAP, companiile pot gasi raspuns la nevoile lor de afaceri si la cerintele IT. Rezultatele includ beneficiile maximizate ale solutiilor existente si ale celor noi, migrari agile in cloud si inovatie determinata de tehnologia de ultima generatie.
Indiferent daca aleg o conversie sau o abordare clean-state pentru a implementa editia publica sau editia privata a SAP S/4HANA Cloud, companiile pot beneficia de un portofoliu de angajamente premium de la SAP, care sprijina scenarii de afaceri bazate pe rezultate. Aceste scenarii de afaceri se concentreaza pe nevoile specifice ale companiilor si contribuie la rezolvarea provocarilor de la un capat la altul cu un set predefinit de servicii, printre care si cele de mai jos:

  •  Cele mai frecvente subiecte legate de transformare, provocari si puncte dureroase cu care se confrunta companiile in era digitala.
  •  Experiente unitare ale clientilor – de la vanzari pana la livrare – solutionand in acelasi timp provocarile de business ale companiilor.
  •  Personalizarea unui plan individual de servicii in functie de cerintele parcursului de transformare.

Sursa: https://news.sap.com/2023/02/set-course-of-business-innovation-with-intelligent-erp/