Pe măsură ce procesul de achiziție devine mai complex și cuprinde mai multe canale, Performance Max te poate ajuta să fii prezent în locurile potrivite, în punctele de contact Google.
De la Search la Google Maps, vei putea rula o campanie multicanal, orientată spre obiective, care utilizează automatizarea, pentru a economisi timp și a optimiza performanța.
În acest articol vom analiza beneficiile cheie ale Performance Max, inclusiv modul în care poate ajuta la generarea de clienți potențiali valoroși și la dezvoltarea afacerii tale.
Ce este Performance Max?
Când trebuie să te asiguri că anunțurile tale publicitare ajung la clienți valoroși online, Performance Max oferă o soluție simplificată și automatizată. Acest instrument ingenios permite să îți consolidezi anunțurile pe toate canalele și directoarele Google – de la Youtube și Display, până la Search, Gmail sau Maps – și să le optimizezi pentru un singur obiectiv.
Performance Max completează campaniile Google Ads, care folosesc cuvinte cheie, ajutând la generarea mai multor conversii în fiecare proprietate Google. Acest lucru îți poate economisi timp prețios și îți va spori eficiența bugetului, permițându-ți să creezi, să gestionezi corect și să îți optimizezi activitatea pe mai multe canale, într-o singură campanie.
Cum poate afacerea ta să beneficieze din plin de Performance Max ?
Performance Max este de folos practic să găsești mai mulți clienți oriunde apar online și să îți promovezi afacerea în întregul inventar Google Ads.
Indiferent dacă obiectivul tău este să multiplici vânzările online, să generezi clienți potențiali sau să crești vizualizarea produselor din magazinul online, poți să decizi obiectivul de afaceri și să dai curs automatizării pentru a-ți optimiza activitatea campaniei ( inclusiv bugetul, locația și creația) pentru a spori performanța publicității online. Să vedem ce efecte benefice are utilizarea Performance Max pentru afacerea ta:
- Crește numărul de conversii și valoarea
Automatizarea generată de Performance Max îți optimizează bugetul și sumele licitate pe canalele Google, pentru a genera conversii în timp real. Orice agentie pay per click care profită la maximum de campaniile Performance Max, înregistrează deja o creștere medie de 13% a numărului total de conversii incrementale, la un cost pe acțiune similar.
- Găsește clienți noi, care au achiziții importante
Performance Max folosește învățarea automată pentru a procesa semnale complexe de intenție, comportament și context. Acest aspect te ajută să poți afișa anunțurile în momentele cele mai potrivite, crescând relevanța și ajutându-te să fii în legătură cu consumatorii care manifestă cea mai mare probabilitate de a face conversii. suplimentară pentru proprietățile Google în care faceți deja publicitate, în timp ce vă ramificați și pe canale complet noi.
- Obții informații mai detaliate și concrete despre campaniile publicitare
Găsești campaniile Performance Max pe pagina de Statistici insight a contului tău Google Ads, de unde vei obține o înțelegere directă a modului în care automatizarea funcționează pentru afacerea ta. Vei putea astfel descoperi ce pași pot fi făcuți pentru a te asigura că demersul tău publicitar oferă performanțe optime pe toate canalele.
- Optimizezi reclamele pentru performanță
Fie că este vorba de titluri, descrieri, imagini sau videoclipuri, Performance Max îți consolidează toate elementele posibile, pentru a crea anunțuri personalizate și convingătoare pe canalele Google. Elementele tale sunt combinate și potrivite pentru a oferi împreună cele mai bune performanțe iar anunțurile sunt optimizate pentru relevanță și vor genera performanță.
Cum poți obține cele mai bune rezultate din Performance Max?
Deoarece Performance Max este conceput pentru a face gestionarea campaniilor multicanal mai ușoară, îți va elibera timp pentru a te putea concentra pe sarcini strategice de nivel superior. Este recomandat să urmezi câteva sfaturi simple:
- Cunoaște-ți în detaliu obiectivele
Fiecare campanie Performance Max optimizează întreaga activitate publicitară pentru un singur obiectiv de conversie. Este recomandat să te asiguri că alegi un obiectiv care va oferi cea mai mare valoare afacerii tale, iar în acest mod, automatizarea oferită de Performance Max va prioritiza conversiile care au cea mai mare probabilitate de oferire a valorii maxime.
- Conectează-ți datele
Introducerea datelor primare existente în contul tău Google Ads îți va da posibilitatea să ajungi rapid la un public cu caracteristici și comportamente similare cu clienții actuali cei mai valoroși, deblocând segmente complet noi și contribuind la stimularea creșterii afacerii.
- Reunește-ți activele
Performance Max va putea crea mai multe combinații atunci când colectează elementele pentru a crea anunțuri mai relevante, făcând conversii mai probabile și ajutându-te să identifici simplu ce funcționează cel mai bine pentru clienții tăi.
- Privește campaniile publicitare în ansamblu
De la studierea tendințelor de căutare în creștere, folosind raportul de combinații, aprofundarea informațiilor detaliate și automate din campaniile tale, Performance Max te va ajuta să ai o imagine unică și clară a performanței pe mai multe canale și îți va îmbunătăți conversiile.
Pentru performanțe excelente în utilizarea instrumentului Performance Max în strategiile de marketing online, Agenția re7consulting.ro din București te poate ajuta cu cele mai inspirate demersuri, profesionalism și dedicare pentru fiecare afacere.
Sursa imagine: pexels.com
Comentarii recente